"PEMBUKA KATA"

ASSALAMUALAIKUM..nama aku muhammad alfarabi bin ab ghani bin abdullah.
aku suka menulis sejak aku bukak blog ni..haha...(jangan marah)... "hope" dari sini aku dapat kawan baru "and" mengembangkan pengetahuan aku serta berkongsi idea dengan korang semua...

HIDUP aku ni sempoi jew...tapi kadang-kadang..hmm..entah la..tapi macam-macam benda aku dah penah lalui..emm..alhamdulillah itu semua jadi pengalaman aku...

MENEMBAK...haha..jangan salah sangka k aku bukan menembak pakai pistol or senapang tapi aku suka menembak pakai camera NIKON lerr..hehe..ayat MENEMBAK ni dak-dak yang suka ambik gamba tau la..."so" kat bawah ni antara gamba dari hasil tembakan aku..huhu..layannn...

ILHAM..emm..bab cari ilham macam biasa la..dalam tandas pun boleh...hehe..takde lah aku cari ilham "taem" aku kuar ngan kawan "or" ngan family...

CABARAN...emm..bukan semua aku leh tempuh..tapi selagi aku mampu aku cuba gak...cabaran dalam hidup ni memang banyak..."so"redha "and" tawakal jew pada allah...



AWEK'S..emm soalan ni memang sensitif sikit la..hehe takdelah..alhamdulillah dah ade dah.."so no" ngorat-ngorat k(tp kalau dah de jodoh ngan korang nak wat cam mana)hehe...



AKU ni suka jalan-jalan cari makan..tengok wayang and paling aku suka bersukan..sebab dapat "fit" kan badan aku ni..huhu...

"THE FINAL WORD FROM ME" nk ucapkan terima kasih kat korang yang "support" aku dan yang jadi "follewer" aku..."so"layan jew...WASSALAM.










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: